My KL Trip (26 - 29 August 2005)

by - September 01, 2005

huhu .. after a few days baru aku nak bubuh cite ni .. hehe .. busy kan? okie, cite nya gini .. aku pi KL sebab nak attend 1st Anniversary Dinner AFtC (anding Fan-tastic Club) kat Tamarind Spring .. n one more thing yg betul2 menarik diri ini ke sana sebab kononnya nak buat gathering with Kefli .. but cancelled last minute .. but aku turun gak coz dah bayar for AFtC Dinner ..

aku sampai kat KLIA around 10.30pm gak lah .. so, kawan aku Suria jemput kat KLIA .. dia bawak jugak kawan2 rapat dia, Putri, Abg Sezz n Faiz .. memang rapat lah depa .. so, aku happy gak lah coz ada member baru .. from KLIA, Sue terus bawak ke Putrajaya, jln2 katanya .. masa tu org tengah busy prepare utk Merdeka .. so, sempat lah aku berjln2 kat Dataran Putrajaya yg masih dlm persiapan .. lepas tu, kitorang pi minum, consider as breakfast lah .. aku try Cheese Nan .. tu pun aku dengar si Faiz yg order .. mcm best jer .. aku ni Cheese freak gak lah .. not bad for the first try ..

lepas lepak kat putrajaya, depa bawak pi Hartamas .. ikut kata diorang, kat situ tempat bebudak (or Bintang) AF lepak .. nasib aku agak baik, ada Anding, Bob, Fitri, Za8, Edlin n Zalina with Anding's friends lah .. kitorang duduk kat meja lain .. walaupun kitorang cuba mengelak dpd depa, kitorang kena spot gak oleh Anding gak .. tu pun jauh kitorang corner! bahaya mamat ni! terus Anding ke meja kitorang n borak sekejap .. at first, malas nak tegor depa yg lain, tapi lepas depa fikir2 balik, tak baik lah jugak .. so, pergilah tegor .. aku x pergi mula2 tu .. but then, diorang paksa gak .. Edlin cari said Suria .. hehe, Edlin cari aku tu! rupa2nya, masa tu Mawi pun ada .. sampai kat meja tu, aku salam lah almost everyone .. coz Anding bawak a few friends along .. but aku x salam .. teruknyer aku! frankly speaking, aku cuba elak nak bersalam dgn Za8, coz aku ni pemalu .. haha .. but, Za8 gak yg bangun n hulur tangan .. aku pun sambut lah .. Lupa plak, Iqram pun ada enterframe .. huhu .. mamat tu aku salam lah .. coz I met him before .. but still malu2 lah .. aku yg malu, bukan si Iqram .. dia tu memang tak tau malu .. haha .. maksud aku dia tu friendly .. (mampus klu Iq baca .. sampai ke dia kat sini?) pagi tu, aku x salam Mawi, Fitri n Abg Man World .. actually, aku nak wish Happy Birthday kat Fitri .. but lupa .. coz Mawi kat sebelah nya .. terus blank .. so aku pesan kat Anding jer ..

lepas tu, Sue hantar Putri balik .. then, turn aku n Faiz .. aku stay n bermlm kat rumah Faiz the whole trip .. dia sumbat aku kat bilik kakak nya yg tengah berada d Sabah time tu .. around 4am gak lah .. what a bad 1st impression to his parents ..

bangun2 jer, hari dah petang .. plan mlm tu, Faiz nak bawak gi Zouk .. coz dia menang pass dpd Red FM utk Mens Health Anniversary Party .. ada 4 passes .. so dia bawak Am n Wan .. his best friends, n become my friends too .. they do talk alot .. masa nak masuk, Faiz n Am x bleh masuk coz still 19 years old .. so, masuklah aku n Wan .. aku actually serba salah gak .. last2, lepas diayat oleh Faiz, depa pun masuk .. apa kitorang buat masa tu, x yah citer lah ek?

saturday, 27 august .. registration for FCOK members kat rumah Mama .. Putri n Faiz yg temankan aku, coz Sue keje .. Mama ni, x tauk camner nak cakap .. nak cakap fans Kefli, dia cakap tak .. but can say as someone close to him lah .. kat situ, aku jumpa Julie, adik Kefli yg cun melecun .. kitorang selalu gak send e-mail to each other n borak pakai Yahoo! Meesenger (YM) .. ari tu lah first time jumpa .. ada gak Diela n Siti, yg nak register .. then I also met Kak Leo, Kak Aidid n Kak Nik .. paling lucu, Nazri or Qeo yg sesat .. siap bagi Taxi Driver tanya kat mama direction to her house .. syukur, dia sampai gak .. mlm tu, lepak sekejap kay NZ Curry House .. n cuba Cheese Nan kat situ .. mlm tu, or early morning I can say, Faiz kenalkan aku kat Awek n Iwan .. diorang bawak hln2 kat Uptown .. best ek kat situ .. Macam2 ada!

sunday, 28 august plak, kuar with Faiz n Putri lagi .. coz Sue keje .. mlm baru dpt jumpa .. tu pun kat AFtC Dinner .. Tamarind Spring memang gempak .. best bagi saper2 yg nak bawak awek, n candle lite dinner .. best sgt! berbaloi .. mlm tu, final Mentor .. n Pija menang .. nothing much here .. but, aku tetiba teringin cium tangan sumer akak2 n abg2 yg join dinner .. coz, selain Anding, I'm also among the youngest .. so, aku cium sumer tangan depa .. x ramai .. coz kitorang ada 18 person only .. then, lepak with Iwan n Awek lagi ..

monday, 29 august .. aku balik ke Kuching pakai last flight ..

tuesday, 30 august .. aku selamat sampai ke bumi kuching ..

You May Also Like

3 comments

  1. OIT..... bila nak dtg utara???? chehhh!

    ReplyDelete
  2. Thank you!
    [url=http://mxkvhuzx.com/nqoh/geob.html]My homepage[/url] | [url=http://zayujwkq.com/ewhf/jrdu.html]Cool site[/url]

    ReplyDelete