by - November 05, 2008

Aku telah membaca tag ni ha .. kat blog ah chik ..

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
- handphone la -- fon no sumer dlm tu n important dates ..
- wallet -- coz dlm ada ic, lesen, duit, cash vouchers n mcm2 la ..
- set kunci -- ada kunci wumah, bilik n peti suwat ..
- toiletteries -- kang rasa mcm telanjang bogel .. oops ..

2. Apakah benda terakhir yang anda beli dengan wang sendiri?
- cheezel n twisties tomato kat 7E ..

3. Dimanakah tempat impian perkahwinan anda?
- kat ner ek?

4. Berapa lama anda rasa hubungan anda akan berkekalan?
- x berani cakap aper2 .. masih dpt proses kenal mengenal lg .. oops ..

5. Adakah anda sedang di lamun cinta?
- no comment!

6. Dimanakah restoran terakhir anda makan malam?
- mmm ....bukan restoren ...umah terbuka paul ?tp makanan sedap gak ...layan!!!

7. Namakan buku terakhir yang anda beli?
- ape ek? jarang beli buku .. mostly magazines .. details nov 08, galaxie 16 - 31 oct 08 n maskulin nov 08 .. next!

8. Apakah nama penuh anda?
- Abdul Rahman Bin Abu Bakar .. kekadang gatal letak AbRah Mattali .. huhu ..

9. Anda lebih senang dengan mak atau ayah?
- both .. klu bgosip, mesti la mak .. huhu .. klu bawak kete, bleh mintak napak drive n aku dok sebelah .. klu ngan mak, tpaksa aku drive .. xsampai ati biar mak drive .. coz aku beso lagi dr mak .. haha ..

10. Namakan seseorang yang anda ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
- saper ek? entah ..

11. Christina atau Britney?
- britney kot .. aku pun budak bermasalah .. tp masalah nyer, aku belum ader anak lg .. huhu .. xtina pon ok gak ..

12. Adakah anda mencuci pakaian anda sendiri?
- ye la .. saper sangguo nak basuh tok kiter?

13. Tempat yang paling seronok anda mahu pegi?
- club! haha .. yg penting ngan member2 ..

14. Pelukan atau ciuman?
- peluk dulu baru cium .. haha ..

15. 8 perkara yang amat saya gilai
- fotografi ..
- tgk movie ..
- shopping n window shopping ..
- lepak ..
- tgk tv sampai lebam ..
- jadi kilang tahi mata ..
- masak n makan ..
- internet - facebook, blogger, myspace, friendster n lot more ..

16. 8 perkataan yang sering di ucapkan
- assalamualaikum ..
- okie dokie ..
- aok ..
- ermmm ..
- huhu ..
- motif?
- nang ada?
- sekda makna nya ..

17. 8 buah buku yang paling terbaru di baca (magazines also can?)
- Galaxie .. melambak kt wumah kuching n sini ..
- maskulin ..
- details november 2008 ..
- ada la lagi .. malas nak listkan ..

18. 9 lagu yang boleh saya dengar berulang kali
- Jesse McCartney - Leavin' ..
- Jason Mraz - I'm Yours ..
- Whitney Houston - I Will Always Love You ..
- Mandy Moore - Crush ..
- Mandy Moore - Cry ..
- Joey McIntyre - Stay The Same ..
- banyak lagi kot ..

19. 8 perkara saya pelajari tahun lalu
- banyak ..
- cara nak menggedikkan diri .. huhu .. oops ..

20. Mangsa tag seterusnya
- rasa2 klu korang yg dah baca post nih, pandai2 la ek? huhu .. saper suwuh rajin sgt nak mbaca?

You May Also Like

0 comments