pagi hujung minggu

/
0 Comments
hiks .. pg ni keje .. walaupun d hujung minggu .. xpe la .. demi sesuap nasi .. pg nih patut ada cab pick up pukul 6am .. sekali aku bangun jam dah pukul 6am! dah la bgn lambat, sekali aku bangun, aku tengok kat luar, air kencing salah sekor kucing kat luar .. aku dah naik minyak dah! sekali aku tengok kat atas meja, barang2 dah bselerak! dgn teh tumpah n dah kering atas meja! aku tangkap 2 ekor kucing tuh, aku kurung dlm bilik satu lg .. aku mcm nyesal je lepaskan kucing2 tu kat luar masa aku tido .. nak dijadikan cerita, lepas aku kurung 2 ekor kucing tuh, aku g la mandi mcm org gila .. selalu aku budget 15 - 20 minit tuk mandi, nih x sampai 5 minit kot aku bantai? siap2 aku pun stand by je la, tunggu kot2 cab kol? last2, sampai gak aku kat ofis .. tu la yg aku buat pg hujung minggu nih ..


You may also like

 

Powered by Blogger.