d pagi 28sep ..

by - September 28, 2009

ari ni start training new system .. system yg akan kitorg guna starting nov this year .. so far, i can cope with the training .. senang jugak system ni .. tp yg xbest, kena hafal code2 baru .. apa yg aku hafal sebelum nih, semua dah xleh pakai ..

pg ni plak, masa check fb aku, a friend of send msg thru inbox .. according to her, dier kena tipu dek bf dier .. bf dier nih dah kawen .. so dier msj, suruh aku cari kan bf baru utk dier .. aiyo .. aku tolong carikan? aku ni still single dah .. almost 2 years ok? so aku reply la msj dier .. apa yg aku leh ckp, just tenangkan diri tu dulu .. klu dpt pun aku cari kan utk dier, klu bukan jodoh, end up putus jugak .. so, aku gtau la, live life to the fullest .. tp, bpada .. ingat kat yg Satu! walaupun aku ni x la alim sangat .. 1 hari, xde la full .. even x buat langsung pun ader .. tp klu dah kes2 mcm ni, xde org lain yg lebih sesuai utk dpt petunjuk .. mcm lawak plak aku beri nasihat .. tp bg aku, itu adalah pendpt aku .. so can take it, or leave it .. hehe .. ok lah .. training dah nak start balik .. nih sebab lamer dah x post kat sini .. tu yg gatal sikit tangan nih .. plus ada benda nak share .. huhu ..

xoxo

You May Also Like

0 comments