perempuan btudung ..

by - October 31, 2009

firstly, before i start .. ni no offence to any perempuan btudung! .. siap bold ok? just x puas ati n x senang ati la ngan 2 pompuan btudung yg aku jumpa pg2 buta td ..

awal pg td, after club n early breakfast, aku mintak la member aku ni drop kat stesen lrt salak selatan .. cz malas nak susahkan dier ptg nyer nak anta aku balik .. so better aku balik terus n tido d rumah .. dier mula2 suwuh bmlm (bmlm ke? dah 530am!) kat rumah dier .. kat situ no problem .. so, brenti la kat stesen masjid jamek, n tukat tren tuk ke Kelana Jaya .. so aku masuk la .. at first bdiri, coz maybe ramai dr melawati turun kl .. then, aku duduk la biler ada seat kosong .. nak dijdkan citer, ader lah minah tudung labuh, late 20s n maybe early 30s duk dpn aku .. selang 2 seat ader la uncle sorang ni .. bukan melaly n i think bukan local .. xde la smart pakai suit ke bagai .. just tshirt n suar yg agak lusuh .. aku ok je la .. tetiba, when uncle ni buat bunyi sikit, minah ni buat muka n mengeluh! aper kes aku pikir? aku x kisah lah .. lantak engkau .. aku lyn kepala ngantok .. x lamer lepas tuh, uncle ni labuhkan kan la bag dier kat seat kosong between the 2 of them .. ader la tkena sipi2 .. sikit je kena beg minah ni .. dier terus mjeling buat muka bitchy! aih? apsal pulak minah nih? aper masalah ko? tkena sikit je .. n even uncle tu pun x perasan kot? so mcm .. why do u hv this kind of attitude? is it bcoz of ko pakai tudung labuh, ko bleh buat mcm tuh? aku walaupun xlah semayang full, still aku ok jer? bukan nyer uncle tuh kacau ko? bukan sengaja pun rasanyer!

nak dijadikan cite, dah sampai kat stesen Universiti, aku berenti la .. nak ambik bas rapid g mahsing .. so, coz xde duit kecik, aku kire nak pecahkan duit kat kedai bawah .. so, nak sedapkan hati ngan kejadian dlm lrt tu td, aku pun start a very small conversation ngan kakak yg btudung kat kaunter .. time tuh, 710am kot? "sini bukak pukul berapa ek kak?" aper jwpan dr mulut akak btudung nih? "dah bukak lah ni!" ngan muka x bsalah .. i was .. shicked! aku bukak conversation .. awal pg nih, nak make u smile .. HELLO! aku pun ader keje pukul 700am ok? utk menyedapkan hati aku, aku pun la jwb balik .. "awal ek? 700am dah bukak .." terus aku blah, g kat bus stop kat bawah .. so mcm, kat saper2 yg mbaca nih, mann nak gtau no offence to semua akak2, adik2 n ibu2 yg btudung .. n i know x semua mcm nih .. tp coz x puas ati n x senang ati! so cukup la kat sini .. hope xde saper2 yg terasa ..

You May Also Like

1 comments