Minah Omputer n banyak lagi ..

by - June 10, 2005

tak tau apa aku nak share ngan korang .. ok lah .. let me share with u guys apa yg aku buek last week sampai hari ini ..

30 mei - in d mood of gawai .. ha ha .. walaupun aku bukannya celebr8 Gawai pun .. sajer je .. cuti on 1st n 2nd June .. siapa tak happy? sume mcm biasa .. oh ya .. baru teringat .. i had lunch with minah omputeh yg praktikal kat ofis aku .. bukan berdua, dgn sorang lagi geng keje yg aku anggap as kakak .. but aku tak makan .. konon nya diet .. huar huar huar .. mcm biasa aku tak berapa banyak cakap .. then kitorang jln2 ..

31 mei - sehari sebelum Gawai .. kawan aku kat ofis ajak ke rumah .. but still bingung coz he found no one to cook 'halal' food for his guest .. jadi aku offer lah kepakaran aku dlm masak sweet sour chix .. my specialty indeed .. no one can lawan, except my oen mum .. he he .. so he gave me RM** to beli chix n bahan2 utk dish tu ..

1 jun - Gawai Day .. 6.00am aku dah bangun n masak .. ayam dah aku perap dgn halia n garlic .. bangun pagi tu just goreng n masak ngan sos sweet sour .. 1st time aku kopek nanas .. just to add into d cooking .. by 7.30am, everything's done .. aku naik atas, mandi n touch up sikit .. Gawai kali ini interesting sikit coz aku celebr8 dgn minah omputeh! nanti aku bubuh gambar kalo korang x cayer .. percayalah ..

2 jun - aku ikut kawan aku pergi pengilan (kenduri ..) kawen .. typical malay wedding .. lepas makan .. aku cabut!!!

3 jun - balik ke ofis .. mcm biasa .. ngadap PC .. nothing interesting .. esok omak n bapok aku mai .. so kemas rumah sebelum omak aku meletup ..

4 jun - Sure Heboh in Kuching .. ingat nak pi 10.30am .. but kawan aku kena stay rumah .. cannot go out .. so janji around 4pm .. coz dijangka omak n bapok aku mai .. then bleh aku cabut .. last2, aku pick him up around 5pm n sampai kat Sure Heboh around 5.30pm .. aku serang booth Cerekarama n nampak ako n aku ambik gambo .. booth teens, ada aidid .. n buletin utama ada azmi aziz n some others .. balik rumah, 8.30pm lepas aku janji balik around 7.00pm .. can u imagine going back around 7 when Sure Heboh's around town?

5 jun - 2nd day Sure Heboh n aku dgn kawan yg sorang lagi .. yg sorang ni gila sikit .. booth mentor 2 hours! booth pwer root 2 hours .. n booth Soy Talk / Green Love for 1 hour plus .. but puas hati .. autograph aku bertambah .. but masih tak jumpa dgn ALLY ISKANDAR!

minggu ni, dpt banyak kawan baru lepas aku post gambar terbaru Ako Mustapha kat fotopages aku .. I'm such a sweetheart .. he he .. n ari ni, aku officially jadi moderator to another Yahoo! Group to one of the Akademi Fantasia's stars .. lucky me ..

gambo Sure Heboh .. klik sini ..

You May Also Like

0 comments