Sure Heboh @ Kuching, Day 2 (5 Jun 2005)

by - June 06, 2005

ni second day aku menyibuk kat Sure Heboh Kuching .. aku dgn kawan aku yg sorang lagi .. kitorang sampai awal sikit .. kitorang terus serbu booth Mentor .. makin lama, makin ke depan .. walaupun pada mulanya, kitorang agak d belakang .. cool gak lah n berbaloi kitorang berada kat situ almost 2 hours! dpt autograf sume protege including JFK .. sempat bergambar dgn Dewi n Yanie ..

then we moved to Power Root .. tak sangka Anuar Zain n Linda Onn ada gak .. terus queue utk autograf .. sebelum tu, kitorang berdiri kat tepi booth .. kawan aku bagi staff booth tu ambik gambar kat dlm .. tu nampak dekat sikit .. then kitorang queue 4 autographs .. he he he .. gila kuasa betui lah .. half way, 1 group aje lagi masuk utk autograf, kena berhenti coz ada games n cabutan bertuah .. tak lama lepas tu, hujan .. sanggup jugak tunggu ..kalau day 1, Azmi Aziz sangka kita chinese .. kat sini, Anuar Zain n Linda Onn pikir yg sama .. ha ha ha .. maybe ZA8 n Farah pun cenggitu .. coz muka Za8 cuak sikit masa aku salam kat dier .. ha ha ha .. memang apek betui lah aku ni kot? Anuar siap tulis "HELLO BRO!" ha ha ha .. Linda plak tanya nama .. bagitau lah man .. then dia macam terkejut n bagitau ingatkan cina? kita explain lah yg bonda (chewah ..) kita cina ..

Letih sangat dah, ingatkan nak balik .. lalu booth Soy Talk n Green Love .. kedengaran suara Nana .. aku memang gila gak kat Nana .. so singgah lah .. then, part paling terkejut when Nana panggil ADI kuar .. Arghhhhh .. 2 tahun aku tunggu peluang nak nengok Adi hidup2 .. akhirnya tercapai .. sebelum ni, Adi ada join Siti Fantasia Tour .. tapi tak nyanyi .. dier just duduk belakang .. ok back to business .. apa lagi? aku pun tunggu lah sampai autograph session .. happy nyer aku balik rumah! but one thing aku kecewa sesangat2 .. aku tak jumpa ALLY ISKANDAR! next year kot? harap2 lah ..

gambar: ARAB Fotopages

You May Also Like

0 comments