by - February 03, 2008

pada 26 januari 2008, masa nak turun keje .. masa tu jam dah dekat 1.30pm kot .. coz aku keje pukul 2.00pm .. nak dijadikan citer, masa nak turun dari bas, ada la mamat bangla ke pakistan ke berdiri kat dean pintu tu xnak bganjak .. masa tu ramai gak la manusia .. pintu sebelah je dibukak .. jd aku paksa diri la utk kuar dr bas .. entah mcm mana, kaki aku terseliuh masa dah kat luar ..

aku lalu tduduk kat bus stop .. sambil mengurut kaki aku yg sakit .. kira 10 minit lepas tu . aku bjln la ke ofis .. ada la dlm 5 minit jln dr bus stop ke ofis .. dah tu naik lif ke tingkat 3 .. ingatkan nak mintak saper2 kat ofis hantarkan ke klinik ke apa .. officer yg ada just bg menzza pakai urut kaki .. coz menurut cakap diorng, kaki aku tu tseliuh biasa je .. mlm krg ok la tu ..

sampai ke aku nak balik ruma, kaki aku stil gak sakit .. nasib aku ada request transport utk balik .. nak dijadikan citer, dah sampai kat flat kitorg, aku kena naik 2 tingkat. dgn kaki yg sakit , aku naik jugak tangga tu satu demi satu . member lain masih kat luar ..

You May Also Like

0 comments