erm .. its about others ..

by - January 29, 2009

tetiba plak otak nih mcurah2 benda nak curahkan .. sekarang dah masuk 2009 .. dah nak penghujung januari 2009 dah pun .. i don't see anything or any improvement dlm hidup aku ..

nowadays, timbul topik2 panas .. aku nak komen, x bleh .. x pasal2 aku kena tahan .. nak forward email pun, nak kena pikir 5000 kali .. kang x pasal2 kena tahan jugak .. erm .. itu la dunia .. ingat dunia cyber nih bleh escape? no wah jose! huhu .. menyamar camne pun, sure they all bleh tangkap .. itu la jugak dunia cyber!

balik2 kat perangai aku yg selalu kena tegur .. but still no improvement .. apsal aku susah sangat nak mingle around? naper mesti org dulu yg approach aku, then baru bkawan? org dulu introduce, baru jadi kawan? entah la .. ada x ubat untuk hilangkan penyakit kronik nih?

ok la .. back to the main point .. erm .. 11 feb nih, aku patut apply leave tuk teman boboy, dier ada buat show .. tup tup .. alih2 aku ada menang tiket utk nengok show lain plak on the same day .. berat gak nak gtau kat dier, u ols .. tp tadi dah gtau .. dier mcm nak x nak je mlepaskan aku .. coz ikut kan dier dah book aku dulu .. last week dah dier gtau .. tp when the radio station called gtau tiket aku menang utk show 11 feb, benda 1st aku ingat is boboy .. alamak .. 11 feb .. nak gak g nengok show tuh .. sekali lagi aku mcm tsepit d antara 2 situasi .. paling x best, both in the same week! yup .. 1 on tuesday .. n ari nih .. mcm nak mjerit je .. paling koman pun hentak kepala kat tiang ..

wah .. panjang gak entry aku ari nih! mcm nak buat novel .. haha .. mampu ka? huhuhu .. (tgoleng2 ..)

ntah la .. esok ada plan, nak g curve lagi .. coz esok keje ptg .. 4pm - 12am .. entah nak g ke x? coz nak kena pinjam keta org .. aku ni bkeje je dah a few years .. sebijik kete pun x tbeli u ols .. erm .. wait n see la esok camne ..

You May Also Like

0 comments