semalam .. 27 jan 2009 ..

by - January 28, 2009

semlm .. aku gagah kan diri buat ot rest day .. the day be4, ot public holiday .. at least ada jugak ot meletop sikit u ols .. nak dijadikan citer, pg tuh, cab yg patut ambik aku jam 6am, call aku after aku dah siap bagai .. dier gtau nak ambik dlm 630am .. aku mcm biasa la .. x byk songeh .. jd aku sempat la borak ngan member aku dulu .. kepingin plak nak breakfast nasi lemak, so gtau la kat driver, singgah kat subang perdana .. nak beli breakfast .. sampai2 situ, instead of nasi lemak, aku beli nasi dagang lauk kari ikan ngan daging goreng halia .. kari ikan ni fav aku yg lite2 la .. compare tu daging goreng halia .. lagi la kalu daging goreng kicap .. wah .. marvelous ..

so, dgn mata yg berat, aku gagahi juga keje aku .. sib baek call x byk .. so, cam biasa la .. layan internet while tunggu call masuk .. 2 kali aku konon g toilet, but sebenornya aku tido kat meja 15minit .. lepas tuh, bangun n sambung balik keja .. coz ot rest day, aku abis 2pm .. konon nak pinjam keta member, nak g the curve .. ada aktiviti nak buat kat situ .. dier patut masuk 3pm .. dah dlm 230pm, aku memang x larat, aku masuk staff room n layan tido .. sampai lapm baru dier masuk .. n bawak citer yg rumah dier kena pecah masuk! stori2 sikit, saper2 suspect yg buat lahanat, n citer plak kes aku kat rumah .. malas la aku nak citer kat sini .. apa yg aku tau, aku tsepit d antara 2 kawan aku! dlm 4.30pm, aku gerak g the curve .. sempat la g ikano n beli curry puff ikea! huhu .. then balik rumah ..

sampai kat rumah, jam dah dekat 10pm .. x sempat panas bontot aku panas duduk, aku dah kena angkut dek boboy n ein g uptown damansara .. teman diorg makan .. alih2 .. aku pun makan jugak! mana nak kuwus? lepas tuh, dlm 12.30 tgh mlm mcm tuh, g ambik member aku yg pinjam kan keta .. dier patut balik 11pm .. haha .. rasa kan .. patut ku pinjam keta 2pm .. alih2 aku g the curve 4.30pm .. seri la .. haha .. mampos aku klu dier baca .. *lariiiikkkk*

lepas tuh, balik la rumah balik .. dier g kemas .. then ein gtaw nak balik rumah dier .. nak check kitten dier, an ik yg tgh sakit .. x lamer lepas tuh, member aku si peminjam keta dpt kol dr member dier suwoh g lepak kat area pantai hills .. so dr sri damansara, kitorg pecut la g pantai hills park .. kat situ, kitorg lepak kat mamak 24jam .. member kitorg yg order milo ais, cakap milo ais kat situ kaw giler .. aku plak tetiba layan nescafe ais .. bcoz x biasa ngan budak tuh, jd segan la merasa .. dgn gigih nya, aku habiskan nescafe ais aku, n mintak plak milo ais .. serius, mamang pekat .. x pernah aku minum milo ais seKAW ini .. rasa mcm minum cold chocolate drink! tgh2 layan minum n borak, tetiba aksi kejar mengejar keta saga ori merah n kera polis kat situ .. dah le area apartment, jln sempit .. sempat lg kejar mengejar .. rasa mcm kat new york la plak! haha ..

bgerak dr mamak pun dah jam 4.30am .. so kitorg anta la bad n oliver ni g rumah .. so sempat la naik rumah tumpangan sementara d tingkat 11 sebelum dpt masuk rumah diorg kat tingkat 13! tingkat 13! sebelum tuh, masa kat mamak, aku n ein sempat lagi mengacau si oliver .. gtau yg 13 is not a good number .. kitorg gtau la, klu dlm kapal terbang, seat xde row 13 .. filem 13 ghosts .. n byk yg related ngan 13 .. aku lupa nak gtau ttg friday the 13! haha .. sumer tuh, superstition .. benda karut .. dipendekkan citer, apa yg pelik kat situ, ada 2 lif .. 1 lif utk sumer floor .. n 1 lg utk tingkat yg no genap .. so, as diorg kat tingkat no ganjil, klu nak naik, kena naik dr tingkat genap d atas or d bawah .. lepas tu, satu lg, lif kat tingkat ganjil, bleh kuar drd lif sajer .. butang nak naik xde .. x cayer, tgk gambar yg ade aku ambik .. plus nbotis yg agak harsh n aku x pernah tgk ..


baca sikit notis ..
tingkat 12 .. kat sini ada butang lif .. bleh naik turun dr sini ..
tingkat 13 .. erm .. xde butang utk lif ..
tingkat 11 .. xde jugak butang utk lif!
view dpd tingkat 11 .. huhu .. selalu nengok dr tingkat 2 jer .. gayat la jugak ..

You May Also Like

0 comments