this week n next week ..

by - March 14, 2009

this week? konon nya, hari jumaat klu 13 hari bulan tanda x baik .. superstition .. aku ok je .. sales bleh sampai 13k .. 13 jugak .. har har har .. then, ari nih, aku g cuba fast food kat ara damansara .. nama kedai tuh German Deli Imbiss .. not bad la burgers n sandwiches diorg .. ada satu tuh, aku bedal .. patty dah la tebal .. 2 keping .. aku kena remove one of the patties n leave one piece on the roti .. tu pun nganga x cukup masuk lagi burger tuh .. aku order plak mash potato .. rasa nak meletup perut aku .. mmg worth la .. gambar ada kat atas tuh ..
iklan kejap:
German Deli
D-G-31, Block D, Dataran Ara Damansara,
31 Jalan PJU1A/20B (Just off the Old Airport Road, opposite Hyatt Saujana),
Selangor, Ara Damansara

Tel No.: 03-7842 3477

You May Also Like

0 comments