4 mar 2009 ..

by - March 04, 2009

baru habis praktis show for dinner @ melaka 7 mar ni nanti .. still jugak inga2 n lupa steps .. entah la .. maybe coz x nah involve ngan menda2 camni kot yg buat nerves .. abg mamat, reza, ariana n sumer dah bagi support tok buat yg tbaik .. tp aku ni pmalu sesangat kot rasa nya .. x dpt nak bendung la .. memang la nak buat yg tbaik .. masalah nya asyik ingat2 lupa .. dah praktis karang, ada yg tlupa .. biler part yg luper plak dah ingat, part yg ingat plak luper .. sakit jiwa aku dibuat nya ..

depan commitee dah settled .. depan performers lain pun dah settled .. now nak bdepan ngan pemakan2 kat dinner ni plak karang! mereka yg tgolong dpd golongan2 kawan keje, bukan golongan2 kawan keje, golongan2 yg aku x kenal n mana2 la .. doakan la yg tbaik buat diri aku yg kecil ini .. hehe .. masalahnya, kecil ke? haha ..

konon2 mlm ni nak melepas geram kejap .. x yah takut, x kan buat mende2 yg x senonoh n akan memudaratkan ..

updates .. aku dah beli laptop .. akhirnya .. guna vista ultimate .. still nak bjinak2 n try biasa kan diri .. masalah nya, sekarang ni ngan keje n praktis bagai .. dpt nak spend sejam 2 je .. dah la internet nak kena share ngan boboy .. bila lagi nak buat rumah jadi wifi .. huhu .. time tu, member2 meh je rumah, kite bantai internet!! wuuuhuu ..

dgn badan yg bbau peluh, gigih nih, bawak baju tadi .. mandi n bkemas kat rumah member kat pantai hill .. stra8 dr ofis nih .. lepaih tu pecut tewus ke kl .. esok keje 9am .. benda2 show belum habis lg beli .. esok kena settle kan la ..

You May Also Like

0 comments