berhati - hati n beware ..

by - March 01, 2009

haha .. bunyik mcm mengugut .. tp sebenarnya, posting ni timbul apabila semlm, masa kuar ngan member, one of them bcerita la .. a few days back, dier jumpa la org buat promo kat shopping complex .. biasa la kan? diorg buat promo american express nyer charge card .. more or less cam credit card gak .. but xde bunga .. kiter bayar what ever kiter guna .. aku pun interested masa dgr ..

nak dijadikan cerita, member aku ni apply la .. coz benda baik kan? x salah nak apply .. approve ke x, belakang citer .. dah settle isi borang .. dier terus la gtaw yg dier ada buat bisnes .. bukan spa .. konon nak carik somebody try, then buat testimoni .. so, member aku pun arrange la appointment ..

nak dijadikan cerita, member aku g la tempat yg dijanjikan .. masuk2 je .. cam biasa la, (aku x pernah g spa, ni aku dgr dpd member aku ni la ..) instead tggl suar dlm, dier suwuh buka semua .. then balut ngan kain tuala la .. so start ngan urut2 belah depan .. lepas tu, pusing la badan .. n hadap ke depan .. abis2 urut, dier ni nak buat urut batin plak! urut tang situ .. urut2 sampai ala2 nak kuar, member aku gtau la .. stop kat situ .. xyah sampai kuar .. but org ni gtau, klu xkuar, nanti masuk angin .. so member aku ni biar je la ..

a day later, member aku kena blackmail! org yg buat urut ni, anta msj n ugut klu member aku ni x b-in duit yg dier nak, dier akan siar gambar bogel member aku nih .. dier siap anta ke email .. dier ugut gak akan bagi kat parents member aku n akan tampal gambar member aku ni kat his neighborhood ..

so apa yg aku bleh conclude is, jgn percaya sgt kat org .. jgn because dier bukak kaunter kat shopping mall .. with name tag n namecards, dier memang betul as apa yg dier gitau .. so, bagi aku, aku kena gtaw kat kawan2 aku yg rapat atau tidak, n even myself .. be extra2 careful .. try get the confirmation ..

You May Also Like

0 comments