14 June 2009

by - June 15, 2009

semlm tgelincir masa mcuci rumah .. coz kucing2 kat rumah tu tumpahkan teh yg ada kat atas meja .. meleleh sampai ke lantai .. dah mop biasa2 je since mlm jumaat .. tp still melekit .. sabtu tu, lepas balik, memang kerjakan lantai tu dulu .. still melekit .. mlm tuk mop sekali, still x hilang gak .. sakit jiwa raga! last2 mlm td, aku simbah air kat ruang tamu tuh, aku bubuh serbuk cuci n aku gosok guna penyapu .. sekali aku hilang balance, kebaboom aku jatuh tgelincir! nasib x pecah kepala .. aku memang sumpah seranah cukup2 la kucing2 tuh .. aku memang xkan bagi kuar dr bilik .. tido, makan, minum, berak n kencing la korang dlm bilik .. ada aku kisah .. ni tangan sebelah kanan memang sakit .. x leh nak angkat tinggi! klu angkat je mesti sakit .. nak mintak urut, sapa la nak tolong urutkan? kesian kan .. tu je la tuk kali ni .. mlm ni nak kemas meja plak ..

You May Also Like

0 comments