3rd day training

by - September 30, 2009

huhu .. ari ni dah ari ke3 training .. insyaallah, lusa habis la .. wuhuhu .. td baru je settlekan duit karaoke ngan abg reza .. kitorg share g karaoke ramai2 .. ada 5 org .. me, abg mamat, adi, abg reza n azan .. ikutkan ahcik follow sekali, tp x jadi coz mak ayah dier ader .. tu pun kitorg pecut after g beraya wumah member2 abg mat ..

mlm tuh, i mean mlm karaoke, tetiba otak giler ni generated lg activated .. aku bawak lagu dangdut uols .. hahaha .. mas idayu, senggol2an .. cubit2an .. haha .. ada org back up .. since the last karaoke session, aku try utk bawak lagu2 asli .. last week aku dah bantai lagu cindai! haha .. tgoleng2 kat lantai biler aku pikir balik .. but, it was fun! lagu2 standard mcm mungkin, mungkir bahagia n harapan memang x miss .. kekadang klu ingat seribu tahun imran ajmain .. lagu2 berani mati! ini pun coz of boboy .. haha .. dier la yg mjebakkan aku ke kancah karaoke ..

but, apa yg x best last week coz xde lagu aizatt, lagu kita .. next session kot .. then, satu lg .. masa dah ready nak bawak lagu niat, elyana .. aku siap duduk simpuh atas lantai, kawan azan masuk scr ngejut .. jgn plak azan terasa, k .. coz feel dah ader, tetiba potong! wargghhhh .. terus x best .. dah la next lagu, lagu mungkir bahagia n mungkin .. nasib aku dpt bawak .. n cuba ignore perasaan dpd lagu niat tu tadi .. haha .. tp biler ingat balik, lawak siot ..

dlm seminggu nih, dah a few times dah mimpi aku dah ader rambut balik .. siap buat spiky2 mcm dulu2 .. seriously, i miss my hair .. almost setengah tahun dah rambut ala askar .. nak simpan balik la rambut2 ni .. bleh buat fesyen2 .. huhu .. botak pun coz rambut jarang n mengalami kesurutan .. haha ..

k la .. ari ni, topik quite interesting .. simple n easy .. just tunggu dah live nanti je la .. we will go live with this system, insyaallah on 1 nov .. x sabar plak rasa nya .. b4 training memang asyik pikir, naper la nak tukar system? asyik pikir mcm maner la nak start system baru .. semua code nak kena hafal balik .. mcm tekanan .. tp dah masuk training, mcm satu cabaran! x sabar plak .. huhu .. itu lah manusia .. xpernah ada manusia d dunia ini yg sempurna .. n ingatlah, kta hanya menumpang di dunia ini .. malah kita jugak dipinjamkan untuk menghuni n menumpang d dunia ni .. ini khas ditujukan kat semua ek? adios .. asta la vista .. huhu ..

You May Also Like

0 comments