Gigi bongsu aka Wisdom teeth

by - September 02, 2012


lama sungguh aku x post entry dalam blog nih .. tgerak nak share ngan korang, satu acara yg sgt bsejarah buat aku yg kian menuju ke usia 30 tahun. Aku ada gigi bongsu! aku dah merana sejak beberapa hari nih melayan karenah dier!


gambar kat sebelah tuh aku ambik sendiri! maaf lah gigi x cantik bak mutiara .. penangan malas nak jaga gigi masa kecik2. nasib baik ada kawan offer baki pain killer! leh jugak kurangkan sakit nya. tp penangan sampai sakit telinga n kepala! berdenyut2 .. dah lah time org bpusu2 nak g open house .. berbekalkan pain killer jugak lah aku bleh mengunyah!


sumpah aku memang takut ngan dentist! tapi aku still impikan gigi yg cantik! biler senyum, leh tayang2 gigi .. huhu tp apakan daya? appointment hari selasa .. tadi biler call klinik, kakak receptionist siap cakap murah sikit hari selasa, compare hari isnin! aku pun yer kan jer lah .. biler baca2 lg dlm internet, seram sejuk gak lah!


apa2, insyallah aku update once balik dr dentist ..

You May Also Like

0 comments