Another hectic day ..

by - July 06, 2005

aku ni sepatutnya sekretariat utk satu program kat Pustaka Negeri Sarawak .. but terpaksa stand by kat ofis utk settle program visit to CM esok .. mcm mana nak siap? 2 bos, 2 karenah .. always conflict .. tak dpt buat keje sekali .. lepas kuar bilik bos sorang, then lepas masuk bilik bos sorang lagi sure ada pertukaran .. tensen ..

La ni lunch break pun kena stay kat ofis coz kena siapkan paper work utk dihantar kat ofis CM .. dah lah kena hantar by 3pm! belum dpt final decision .. bos sorang siap bawak pulang! ni mesti balik pukul 2 mesti ada lagi .. nasib ada PA both bos ni rajin .. aku just tolong .. tapi aku plak yg bising .. mengalahkan mulut pompuan .. hampeh ..

semalam, aku balik around 6.45pm .. itupun aku cabut lari 100m .. macam lipas kudung .. guard n driver bos yg selalu aku tegur sebelum aku balik memang aku x tengok langsung .. klu tak mau stay sampai 9 or 10pm .. Diari babe! aku kena pick up adik pompuan aku lagi ..

masih kisah semalam .. sebab keletihan giler babeng .. aku x sempat mandi n buat benda apa pun .. but still nengok diari .. around 9.15pm, tengah nengok beat tv, aku kena bergerak coz class adik pompuan aku abis 9.30pm .. aku yg masih pakai singlet terus pecut ke college adik aku tu .. sampai kat situ, diorang belum kuar .. biasa lah kat, blok kedai .. dgn lampu suluh yg terang benderang .. keta aku bukannya cermin gelap .. memang nampak lah susuk badan aku yg montok lagi mengiurkan .. ha ha ha .. aku pikir balik .. adik aku siap bertudung! aku plak macam mak nyah jual diri .. hampeh .. ha ha ha ..

You May Also Like

1 comments

  1. Great work!
    [url=http://skfynalm.com/oxfr/gvro.html]My homepage[/url] | [url=http://mqxwvlna.com/oihn/vjlf.html]Cool site[/url]

    ReplyDelete