What a hectic day ..

by - July 04, 2005

memang hectic .. dari pagi sampai petang .. but still can watch Diari Akademi Fantasia! ha ha ha .. pandai2 curik masa lah ..

before turun office, kena hantar my sister ke college .. her 1st day .. sampai kat situ, org baru buka office .. even officer pun baru sorang .. itupun tengah belek newspaper .. bayangkan, nak start study tak tau timetable? gosh! nasib mamat cina ni sanggup entertain .. dah dia brief sikit, rupa2 nya start sabtu lepas dah .. but my sister ni tak tau dunia .. hampeh! so kena ikut replacement clases lah nampaknya .. last2, aku tinggalkan ajer coz class started @ 9.15am .. time tu dah around 8.25am macam tu lah .. aku dah bagitau rakan sekerja yg aku hantar adik aku ke college .. so, ok lah ..

aku baru start keta n baru gerak tak sampai seminit, henpon aku berbunyik .. "mann, ko on da way ker?" "haah .." aku jawab "GM nak mintak ko print something for her!" "ok .. i'll be there .."

so, aku pecut lah .. nasib benda yg GM nakkan tu aku dah siapkan d rumah .. sampai midnite tu .. tapi aku start lepas Mentor .. aku tak puas hati lah FO3 masuk semi final! sori bg penyokong FO3! but memang tak masukk dek akal .. but ini semua depends on sms votes .. tak bleh salahkan sape2 .. ok, sambung balik .. sampai ajer ofis, lepas letak benda kat atas meja .. aku terus buat kerja ..

ingatkan nak print cenggitu ajer .. ghupanyer, ader lagi infos yg dia modified! ya ampun .. tau nak pecut jumpa chairman around 9.45 am n jumpa 10.30am .. still jugak nak amend itu ini .. ikut ajer lah .. dah dier bos .. dah tu, kita keja dgn 2 bos .. memang 2 perangai lah kita jumpa! malas nak huraikan lagi .. habis2 sumer around 10.00am .. lantak depa lah .. klu lambat, salah depa!

belum habis lagi .. tepon kat atas meja start berdering .. masalah network printer tak dpt lah .. itu ini lah lagi .. pc aku tak bleh masuk network ofis lah plak .. tensen aku! nasib adik pompuan aku call around 11.20am .. kelas dah abis n mintak ambik .. ok .. bleh nengok diari .. habis diari 12.30pm, kena pecut balik ofis .. pekerja berhemat kononnya .. coz office hours kitorang lunch @ 1pm .. so aku lepak kat ofis ajer .. layan internet .. but still pc tak masuk network! nasib keja aku tak sumer masuk nerwork ..

petang nyer, nak kena buat follow-up utk program rabu ni .. kepala aku memang pening giler! buat ajer lah .. follow-up sorang dua .. jgn takde langsung .. tambah lagi nak kena ubah presentation pagi tadi .. utk dipresent kpd Chief Minister Sarawak plak rabu ni .. dah lah rabu ni aku jadi secretariat utk program satu lagi .. around 4.00pm plak, rakan sekerja aku sorang lagi mintak design yg pernah aku buat a few months ago .. aku ingat nak print lagi .. but pc geng aku sorang lagi problem klu masuk network .. sure hang! last2, aku ambik yg pernah aku print a few weeks back n bagi kat minah tu ..

belum lagi esok, nak kena print utk visit to CM! berserah aje lah ..

You May Also Like

2 comments

  1. Nice site!
    [url=http://uqjbyghn.com/bsjc/tloc.html]My homepage[/url] | [url=http://ufzsdyrj.com/qacl/stnn.html]Cool site[/url]

    ReplyDelete
  2. Nice site!
    [url=http://uqjbyghn.com/bsjc/tloc.html]My homepage[/url] | [url=http://ufzsdyrj.com/qacl/stnn.html]Cool site[/url]

    ReplyDelete