untitled

by - July 19, 2005

he he .. aku tak tau nak bubuh apa as title .. aku bubuh ajelah "untitled" .. oh ya .. ahad lepas aku demam .. dah lah sabtu tu plak, aku sakit gigi .. the whole day siot .. aku pendam .. aku simpan .. mcm2 aku coba (pinjam bahasa indon) .. org selalu sakit gigi kat gigi dlm .. aku sakit kat gigi 2 bijik kat depan ni ha .. *sambil tunjuk gigi kat korang .. nampak?* jadi aku kureng sikit makan .. aku concentrate on ayor sejuk .. konon nak hilangkan sakit .. masih gak kepala hotak aku berdenyut2 tahan sakit .. bangun pagi hari ahad, aku dah rasa poning2 lalat .. sah, aku dah demam .. aku tak nak sound kat apak n mak .. masa tu depa ada .. depa nak kuar beli uniform adik bongsu aku .. malas nak kacau .. karang attention beralih ke aku plak .. baju tak terbeli .. baik hati gak aku ni ek? adik aku tu asyik2 hilang baju kat asrama .. dia nak sembunyi, but tiap kali mesti mak aku perasan .. mamat tu tak pandai nak cover line .. belum baligh lah katakan .. kengkadang kesian gak nengok adik bongsu aku yg manja lagi poyo tu .. langsung tak mcm abg nyer yg cute lagi baik hati .. ha ha ha .. sendiri masuk bakul, sendiri mau angkut lah .. time lunch, mak aku tak toleh depan belakang .. dia buat sambal belacan .. aku memang gila sikit ulam menyulam sambal belacan ni .. *lap ayor liur meleleh ..* siap ada bendi rebus .. daun salad .. n ulam ulaman lain .. aku nak sentuh, dah kena fire oleh mak aku .. utk memenuhi nafsu, aku bedal aje lah daun salad mentah .. dah lah aku dibagi sup ayam ajer .. sadis betui .. dah nak selesai lunch, mak aku sound .. "ko tak nak makan bendi tu ker? makan mcm tu jer pun sodap .." "takpe lah .. dah nak selesai pun .." sedih nya .. tuhan ajer yg tau .. dah lah aku jenis malas nak tumbuk belacan .. time mak aku ada ajelah aku bleh bedal sambal .. kenapa aku diberi cabaran yg begitu besar? mlm ahad tu, pi lah kat klinik .. bangun ptg tu bdn memang panas gila babeng .. tak tau nak cakap apa .. masa kat klinik, doc tanyalah .. "perlu MC tak?" "takpelah, klu esok masih lagi, nanti bagitau" hek eleh .. org nak bagi MC, jual mahal .. hampeh betui lah mamat ni .. monday aku bangun, memang seperti yg aku jangka .. kepanasan n kesuaman badan aku masih sama or mungkin bertambah .. aku call ofis n bagitau aku MC .. bersambung .. nak pi mamam (makan) sat ..

You May Also Like

3 comments

  1. Great work!
    [url=http://pnsqcdsy.com/ehec/rjac.html]My homepage[/url] | [url=http://gaoxlwfe.com/pghk/kcsu.html]Cool site[/url]

    ReplyDelete
  2. Nice site!
    http://pnsqcdsy.com/ehec/rjac.html | http://ftedfggr.com/kvki/fdnh.html

    ReplyDelete