aku lagi

by - October 03, 2010

semlm g rumah kak aida fadzlina n abg fred .. kenal lagi dorg kat aku .. walaupun just jumpa setahun sekali je .. actually it was more to a thank you visit, coz diorg sanggup nak g rumah time raya ari tuh masa kat kch .. kenal diorg thru fan club akademi fantasia 2 .. 2004 kot? so end of that year, buat lah gathering raya kat hotel coronade .. jd akak aida n abg fred lah yg ambik kat airport time tuh .. n bmlm ngan diorg .. so ingat2 lupa lah rumah tu .. apa yg aku ingat, rumah tu ada taman kecik yg cantik n bdepan ngan highway .. time tuh, maner tau jalan2 area damansara n ttdi .. huhu .. even now pun bukan pass sgt pun .. haha .. tp x tau lah .. naper aku still malu2 g ngan diorg? bukan baru kenal sethn 2 .. acaner aku nak buang perangai pemalu aku yg pemalu sgt ni?

2010 dah nak melabuhkan tirai .. aku mcm dah xde hati nak buat aper yg aku buat sekarang .. nak sgt rasa nak kuar dr tempat nih .. carik pengalaman tempat lain .. biar lah mula dr bawah balik .. x jauh sgt beza pun ..

You May Also Like

0 comments